czwartek, 14 stycznia 2010

Skrót-Przekrój Gwiazdkowej pracy

Kochani ja ciągle jeszcze z opóźnieniem i to niezłym , przyznam się szczerze – zapał do pracy mam cały czas – ale czasu na zamieszczenie i pogrzebanie w blogu- uff nie daje rady . Wszystko ożywa dopiero jak maluchy przysypiają – ale nie raz na krótko i nie nad wszystkim panuje – ale postanowienie noworoczne jest … Może się uda ;-)) Pierwsza istotna sprawa to : życzenia noworoczne Wszystkim życzę szczęścia , ciepła i dużo miłości. Druga : kilka prac z wspomnianym wcześniej „Transfer Glaze” Wykonałam kawał dobrej roboty – tak myśle ;-)) Na początku listopada otrzymałam zamówienie na bombki decu –firmowe Jak na pierwsze tego typu zlecenie – chyba sobie poradziłam Test wypadł oto pokaz zdjęć tego co powstawało w bólach : Oj kipiało z tego gotowanka – zrobiłam w sumie jakieś 100 bombeczek różnych rozmiarów. 40 było z firmowym logo – 40 tak jak 40 rozbójników i jeden Alibaba( hihihi) 60 miało przeznaczenie na moją choinkę i trochę do ludzi – ostatecznie 8 poszło reszta przyozdobiła moją choinkę . Pierwszą taką pracę moich rąk . I co ?? Ano jestem z siebie dumna – coś potrafię. Nie tylko w święta cieszyło to moje oko- ale i moich najbliższych . Miło było – tak prawdziwie świątecznie ;-) Oto choina ... i kilka innych ozdób To kilka pomysłów zaczerpniętych z babskich czasopism – których nie mam natury czytać a tak tylko przypadkiem mi się nawinęły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz