poniedziałek, 9 listopada 2009

Test zaliczony

Spieszę donieść niezwłocznie … Nareszcie Ja postanowiłam coś przetestować. Otrzymałam zamówienie i idąc tym torem, że musi być doskonale wyszukałam odpowiedni – moim zdaniem – produkt. Test wypadł w miarę pomyślnie, teraz tylko trzeba udoskonalić technikę. Przedstawiam, zatem: TRANSFER GLAZE firmy DALA Lakier do przenoszenia motywów z wydruków laserowych, idealny do nanoszenia na bombki czy przedmioty szklane o okrągłych kształtach. Szczególnie polecam do przenoszenia tekstów, znaków graficznych( logo), obecnie z tym się zmagam. Łatwo się nanosi, tylko jak zwykle producent nie określił dokładnie, co miał na myśli podając: „delikatnie pocierając usunąć warstwę papieru”. Chodzi tu o skulenie papieru do tego stopnia by nanoszony motyw był zupełnie wyrazistych kolorów z wydruku laserowego. Papieru nie da się oderwać zdecydowanym ruchem. W momencie, kiedy papier przez pocieranie robi się suchy a na motywie jeszcze widać jego resztki, proponuje delikatnie namoczyć( Np. ściereczką lub gąbką) i czynność pocierania powtarzać dalej. O widocznych efektach poinformuje niebawem.

1 komentarz:

  1. napisałam coś nie coś o czarnych przedm. decu u mnie w poście jako odpow. mam nadzieję, że pomogłam, moc pozdr. Ania

    OdpowiedzUsuń