środa, 4 listopada 2009

Witam w nowym miejscu

Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu na blogu. Mamy za sobą „Wszystkich Świętych „ – czas zadumy , zastanowienia , zatrzymania na moment . Ciągle w końcu gdzieś pędzimy . Czasem sama siebie pytam po co ?? To tak na zadumę dodałam . Teraz coś z innej beczki- tadam !!!!!mam się czy pochwalić . Trala la la la … ;-)) Mam otwarte konto w galerii- zapraszam. www.art-bazar.pl Moje prace mają swoje miejsce – doczekałam się . Kto cierpliwie pnie do celu – w końcu go osiąga- ale nie pomyślcie czasem że po ….. Nie nie nikogo nie ukatrupiłam przy tym . Zapraszam zatem do podziwiania i zakupów . Niebawem pojawią się pierwsze przedmioty świąteczne , a propos tego to dziś pogoda niezłego psikusa zrobiła. Mam na myśli jak zwykle zaskoczenie dla naszych drogowców…tak sobie myślę , że przy chwili czasu (hm hm ) zaprojektuje piaskarkę do mojego auta i sama sobie drogę będę zimą utrzymywać z należytym porządku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz