niedziela, 10 czerwca 2012

... cos na temat bloga ...

Halo – po długiej przerwie , oj aż mnie łapki swędzą żeby nareszcie powrócić do działania , do tego co lubię, co kocham . Jak widać wszystko powoli, niestety życie niespodzianki w scenariuszu pisze . WRRRRRR, ponarzekam i powiem że ostatnio – a praktycznie to już rok , pisze i pisze – nawet wenezuelska telenowela się chowa przy tym . Jednakże ja nie o tym , choć po trosze tak. Niektórzy na temat bloga mają takie zdanie , że to publiczny pamiętnik , a piszący w nim autor gremialnie pokazuje swoje wnętrze i żąda by inni to czytali i albo nad nim się użalali albo….. daje im niepotrzebnie karmę do plotek, objeżdżania itd… A ja …- bloga traktuje trochę inaczej – He He …- Już widzę tych co karmią się – tak tak ona swoje my swoje. Bo po części tak jest że daje komuś pożywkę w tym co pisze czy co zamieszczam na swojej stronie. Skoro ją publikuje to udostępniam szerszej rzeszy bez ograniczeń , tak to prawda. Lecz nie mam zamiaru jak niektórzy to czynią- pisać o sobie wszystkiego . Wiem , przelewam teraz z próżnego w puste czy jak to tam było, chcę tym trochę pustym wpisem utrzeć nochala komuś , kto publicznie potraktował moją osobę nieładnie . Oficjalnie , wszem i wobec mój blog nie służy użalaniu się nad sobą publikowaniu moich prywatnych problemów itd…. To miejsce ma służyć ewentualnemu podziwianiu mojej pasji w skromnym wydaniu , bez większych szkoleń, przygotowań , pokazywanie co drzemie w mojej skromnej osobie , że to mnie pasjonuje , pobudza do działania , nie daje spokoju i ciągle kusi czymś nowym . To co tu prezentuje to podzielenie się czymś czego się nauczyłam sama, co podpatrzyłam i próbowałam wykonać –ale nie kopiować co uchodzi u takich osób za karygodne. I w tym momencie z tego miejsca pragnę przeprosić wszystkie moje guru , jeśli któraś z Was zauważyła coś co mogłoby być uznane za plagiat. Proszę to jedynie potraktować za wzór do naśladowania być może w trochę gorszym wykonaniu ale zawsze tylko wzór a nie podrabianie do niecnych celów . Pozdrawiam i liczę na to , że los będzie teraz na tyle przychylny iż pozwoli mi na wygospodarowanie trochę czasu by oddać się mojej musie , eeee… 11 to a może 12 muza ??

1 komentarz:

  1. Hello everyone, it's my first go to see at this web site, and piece of writing is in fact fruitful
    in support of me, keep up posting these posts.


    My homepage windows 8 loader

    OdpowiedzUsuń