środa, 1 września 2010

Czyżby jesień ...?

Za oknem dziś rano … mgła – pierwsza – chyba?? – tej jesieni Jesieni ?? , Cholerka to już ??. Lato to taka krótka pora roku , nie da się nią nacieszyć . Nie wiem czy chce mi się cos więcej pisać , żal mi już tych ciepłych dni co za nami . Za to ... zmiana oprawy na blogu- oczywiście za sprawą Bestyjeczki, co ja bym bez jej pomysłów zrobiła . Nuda !!!, a tak przynajmniej na jakiś czas dopóki nie znudzi mi się ten wystrój , zagościły u mnie bajecznie śmieszne filiżanki- tzn. zastanawiałam się co wybrać na tą ponurą porę( mam nadzieje że chwilową ) i wpadłam na pomysła , filiżanki - czas na ciepłą herbatkę . Niebawem też postaram się zamieścić krótką relacje z moich zmagań na Jarmark … Dodam tylko ,że klapa ogólnie w tym roku dla wszystkich dłubaczy rękodzieła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz